De VoIP oplossing van ITIS

Verlaag uw kosten, verhoog uw winst

De telefonieoplossing van ITIS wordt wereldwijd door meer dan 30.000 bedrijven gebruikt waarbij deze oplossing vooral wordt geroemd om zijn innovatieve en geavanceerde technologie.

Met deze VoIP oplossing kunnen bedrijven hun telefoonkosten tot wel 60% verlagen doordat er gratis gebeld wordt naar doorkiesnummers en kantoor. Er gelden lagere gesprekstarieven en er is een lager aantal vaste telefoonlijnen benodigd.

Deze oplossing is een op software gebaseerde telefooncentrale die werkt met standaard IP-telefoons op basis van de SIP-norm, SIP-trunks en VoIP-gateways om een volledige oplossing te kunnen leveren. En dit zonder dat het de hogere kosten en de beheersproblemen van een ‘ouderwetse’ telefooncentrale heeft.

Kantoor zonder limiet

Telefoneer waar u maar wilt met Android, iPhone, Mac en Windows

Onze oplossing bevat clients voor smartphones en Mac- of Windows-laptops waarmee gebruikers vanaf elke locatie hun toestel kunnen gebruiken alsof ze gewoon op kantoor zitten.

Niet alleen zijn alle telefoongesprekken naar kantoor gratis, maar medewerkers hebben genoeg aan één telefoonnummer.

  • Overal bellen en gebeld worden
  • Hogere productiviteit omdat iedereen overal kan werken
  • Eén nummer, dus geen persoonlijke nummers meer door hoeven geven
  • Bellen en gebeld worden op uw smartphone, zonder kosten
  • Status instellen via smartphone: beschikbaar, afwezig en niet op kantoor
  • Bekijk overal de aanwezigheid van uw collega’s

Unified Communications

Iedereen heeft het erover, maar wat is het nu eigenlijk?

Met Unified Communications wordt getracht zo snel mogelijk contact met iemand anders te krijgen zonder dat u hoeft na te denken over de communicatievorm of het middel dat de ontvanger daarvoor gebruikt.

Onze oplossing, biedt u dit in een zeer volledige vorm. Het maakt niet uit of u, of de ontvanger, een vaste telefoon, een smartphone of een pc gebruikt.

U kunt elkaar altijd vinden en weet wanneer iemand beschikbaar is.

  • bellen
  • een berichtje sturen
  • een webmeeting starten
  • een voicemail achterlaten
  • een e-mail sturen

Edities

Onbegrensde mogelijkheden

Er zijn diverse combinaties om de VoIP oplossing van ITIS voor u zo passend mogelijk te maken.

Ten eerste kunt u er voor kiezen om een bepaald aantal spraakkanalen af te nemen die u deelt met al uw
werknemers. Of u kunt er voor kiezen om een aantal gebruikers af te nemen waarbij u net zo veel spraakkanalen hebt als gebruikers.

Daarnaast heeft u de keuze uit de Standaard en de Pro variant. Beide edities kenmerken zich door een uitgebreide set aan mogelijkheden.

Rapportages

Eindelijk zicht op het gebruik van uw telefonie

Natuurlijk heeft u de beschikking over diverse rapportages en grafieken zodat u weet wat er gebeurd. Waar komen de kosten vandaan? Wie heeft wanneer gebeld?

  • Kosten per gebruiker
  • Kosten per soort
  • Onbeantwoorde gesprekken uit de wachtrij
  • Wachtrij statistieken
  • Teruggebelde nummers uit de wachtrij
  • Agent statistieken
  • en meer….

Door actieve monitoring komt u niet ineens voor hoge kosten te staan. Bij een forse afwijking van uw reguliere dagelijkse belkosten wordt u direct gebeld om te valideren of dit wel klopt.