Binnen 10 minuten operationeel dankzij skilled servicedesk

ICT-problemen moeten zo snel mogelijk worden opgelost. Hoe groot of klein jouw probleem ook is, jij wilt zo snel mogelijk weer operationeel zijn – en terecht. Daarom staan de medewerkers van de skilled servicedesk van ITIS iedere dag weer voor je klaar om problemen direct voor jou op te lossen.

Iedere minuut telt

De eerstelijns support bij ITIS is niet voor niets ingericht als een skilled servicedesk. Onze servicedeskmedewerkers zijn ‘hobbyisten’ pur sang, die dagelijks met alle plezier op zoek gaan naar de oplossing voor allerhande technische problemen. Dit doen we op deze manier omdat wij maar al te goed de frustraties begrijpen van ticketingsystemen, waarbij je soms wel uren moet wachten tot een ogenschijnlijk klein probleem verholpen is. Zonde, menen wij, want iedere minuut telt wanneer je als medewerker of organisatie niet-operationeel bent. De productiviteit van jouw organisatie of afdeling gaat altijd voor.

Ook snel in tweede en derde lijn

Wanneer je naar onze skilled servicedesk belt met een vraag of probleem, streven wij ernaar om deze binnen tien minuten opgelost te hebben in de eerste lijn. Je wordt dus direct geholpen. Indien blijkt dat jouw vraag of probleem nader onderzoek nodig heeft en/of niet remote opgelost kan worden, zetten onze medewerkers je vraag zo snel mogelijk door naar de tweede- of derde lijn. Denk hierbij bijvoorbeeld aan applicatiegerelateerde problemen: als een applicatie niet meer wil openen, kan er een snelkoppeling kapot zijn, een database corrupt of upgrade van de leverancier heeft een bug. Dergelijke dieper liggende problemen moeten vaak verder worden geanalyseerd voordat ze opgelost kunnen worden. Ook hier gebeurt dat weer zo snel mogelijk, om de schade voor jou tot een minimum te beperken.

Periodieke rapportages

Alle meldingen van incidenten worden bij ITIS geregistreerd en opgeslagen in een database, zodat ze later kunnen worden geanalyseerd. Op basis van deze documentatie kunnen we trends en veelvoorkomende foutmeldingen signaleren en hierop acteren. We maken een rapportage, waarop we aanvullend beleid en advies baseren. Je melding is dus in meerdere opzichten in goede handen bij onze skilled servicedesk!

Vragen? Bel met onze servicedesk!

Deel dit bericht op Social Media:
error
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *