Dit kan een persoonlijk accountteam voor jou betekenen

Een laagdrempelige schakel tussen ons technisch team en jou, onze klant, is voor onze dienstverlening cruciaal. Daarom staat ons accountteam iedere dag weer voor onze relaties klaar. Benieuwd met wie je te maken kan krijgen?

Sparringpartner

Ons accountteam, bestaande uit Martijn Potman met Ferry Tilburg voor Managed Services en Rick Satram en Marten Balster voor detachering, maakt zich dagelijks hard voor de groei en ontwikkeling van de organisatie van onze klanten. De dienstverlening van ITIS gaat namelijk verder dan alleen het implementeren van software en het oplossen van technische problemen. Als kennispartner is ons accountteam altijd bereid mee te denken over de verbetering van jouw bedrijfsvoering en te sparren over de beste vervolgstappen voor jouw onderneming.

Samen om de tafel

En sparren, dat is nu net het sleutelwoord. Een samenwerking met ITIS betekent geen klant/leverancier-relatie, maar een partnership. We raken graag betrokken bij jouw onderneming en maken ons hard voor oplossingen die het best bij jouw doelen en ambities passen. We gaan letterlijk met jou om de tafel en komen naar je toe om in gesprek te gaan: waar sta je, waar wil je heen en welke technologische trends zijn specifiek toepasbaar op jouw onderneming? Heb je gehoord van BI, maar weet je niet wat het precies voor jou kan betekenen? Overweeg je over te stappen naar de cloud, maar ben je nog niet overtuigd? Wij denken altijd met je mee, wat voor vraag je ook hebt.

Rapportagegesprekken

Service Level Agreement (SLA) vormt een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening om te garanderen dat jouw ICT-infrastructuur optimaal presteert. Daarom hechten we veel waarde aan rapportagegesprekken, waarbij ook onze technische mensen betrokken zijn. In deze gesprekken leggen we jou periodiek een rapportage voor met alle incidenten die zich in de afgelopen periode hebben voorgedaan. Hier bouwen we weer op voort, door er trendanalyses op los te laten en hier vervolgens ook op te acteren. Daarnaast spreken we alle wijzigingen en updates in jouw infrastructuur door, en delen we opvallende pieken en dalen met je die we gesignaleerd hebben. Deze rapportagegesprekken zijn er dus echt op gericht om te leren van incidenten en iedere periode nog betere keuzes te kunnen maken.

Maak kennis met Martijn en Ferry

Deze gedreven accountmanagers zijn de spil tussen de klanten en technische engineers. Samen vraagstukken aanpakken, onderzoeken en uitvoeren. Het accountteam staat voor je klaar, of je nu een nieuwe of bestaande klant bent. Jij hebt ICT-vraagstukken, ITIS de antwoorden.

Mijn naam is Martijn Potman, 32 jaar oud, en sinds anderhalf jaar werkzaam als accountmanager Managed Services bij ITIS.

Mijn naam is Ferry Tilburg, 34 jaar oud. Sinds 2007 werkzaam als accountmanager in de ICT-branche, vanaf augustus 2013 gericht op Managed Services bij ITIS.

Deel dit bericht op Social Media:
error
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *