SOFOS 360
Mijn gegevens
Menu > Instellingen > Mijn gegevens
In dit overzicht ziet de gebruiker alle gekoppelde autorisatierollen. Zie Autorisatie Rol voor een verdere beschrijving van de autorisatierollen. Welke rol de gebruiker heeft gekregen is afhankelijk van de rol en functie binnen het bedrijf. Voor aanpassing van deze rol kan contact worden opgenomen met de lokale SOFOS 360® beheerder.
Via de algemene instellingen kan worden aangegeven óf en zo ja welke vervallen documenten of potten moeten worden getoond na het inloggen in SOFOS360. Verder kan worden aangegeven of de automatische PGS15-berekening moet worden uitgevoerd in het pottenscherm. Tot slot kan worden aangegeven dat op het pottenscherm aan de rechterkant altijd een klein scherm zichtbaar moeten zijn met het CAS-nummer, de GHS-pictogrammen en de CMR-,ZZS- en SZW-indicatie.
Een gebruiker kan instellen welke velden vooraf ingevuld moeten worden bij een voorraadbewerking. Tijdens de bewerking kunnen deze gegevens nog wel worden aangepast, maar door de gegevens in dit scherm in te vullen voorkomt u als gebruiker dat u niets vergeet.
Met de instelling “Automatisch een bestelverzoek aanmaken” kan worden aangegeven of bij het bereiken van de minimale voorraad bij het uitgeven van een pot (normale uitgifte of directe distributie) automatisch een bestelverzoek aangemaakt moet worden zodat de voorraad weer wordt aangevuld tot de minimale voorraad.
Een gebruiker kan instellen welke velden vooraf ingevuld moeten worden bij een afvalbewerking. Tijdens de bewerking kunnen deze gegevens nog wel worden aangepast, maar door de gegevens in dit scherm in te vullen voorkomt u als gebruiker dat u niets vergeet.       
Zie Ook

Bestellingen

Voorraad