Advies2022-05-20T11:24:11+00:00

ITIS Advies

Waar staat jouw organisatie over drie jaar?

Wat betekent dit voor de ICT-organisatie? Wel of niet outsourcen of naar de Cloud? Waarom naar de Cloud? Omdat iedereen dat doet? Of omdat het ook echt toegevoegde waarde levert aan de ICT-organisatie? Bent u in staat om al deze afwegingen zelf te maken of zoekt u een partner waarbij deze manier van denken in het DNA zit? Die partner heeft u dan zojuist gevonden. Nieuwsgierig hoe wij dit dan doen? Graag plannen wij een afspraak in om dit toe te lichten.

KEEP IT SIMPLE

Wat zijn jouw voordelen?

De voordelen van ITIS managed services voor jouw organisatie

Innovatie met ICT

Een stap vooruit met jouw ICT-omgeving

Risico’s inzichtelijk

Waar zitten de aandachtspunten in de huidige omgeving?

Oplossing op maat

De best werkende oplossing voor jouw omgeving

Stappenplan

Voor een goed advies volgen wij altijd het onderstaande stappenplan om voor jouw organisatie het beste advies uit te kunnen voorzien

1: consultancy

Om tot een advies te komen hanteert ITIS een beproefde stappenplan. Fase 1 betreft consultancy. Tijdens deze fase zullen onze consultants informatie vergaren over je vraagstuk om hier vervolgens een advies voor uit te kunnen brengen.

Om tot een advies te komen hanteert ITIS een beproefde stappenplan. Fase 1 betreft consultancy. Tijdens deze fase zullen onze consultants informatie vergaren over je vraagstuk om hier vervolgens een advies voor uit te kunnen brengen.

1: consultancy

2: Projectmanagement

ICT-projecten kunnen een grote impact op jouw organisatie hebben. Door een planmatige aanpak met een vooraf bepaalde start- en einddatum biedt voor jouw organisatie de zekerheid dat het project met goed gevolg opgeleverd wordt. De projecten kennen meerdere fases en dit zijn; Een kick-off, opstellen projectplanning, uitvoering van het project, nazorg en decharge naar de beheerorganisatie. Elke fase bevat specifieke taken die je helpen de doelstellingen van je project te realiseren.

2: Projectmanagement

ICT-projecten kunnen een grote impact op jouw organisatie hebben. Door een planmatige aanpak met een vooraf bepaalde start- en einddatum biedt voor jouw organisatie de zekerheid dat het project met goed gevolg opgeleverd wordt. De projecten kennen meerdere fases en dit zijn; Een kick-off, opstellen projectplanning, uitvoering van het project, nazorg en decharge naar de beheerorganisatie. Elke fase bevat specifieke taken die je helpen de doelstellingen van je project te realiseren.

3: sitecheck / inventarisatie

Op basis van een sitecheck wordt het huidige niveau van de ICT-omgeving bepaald.

Alle relevante ICT-componenten worden in kaart gebracht door ICT-specialisten met verschillende expertises. Daarbij wordt in de regel beoordeelt of de huidige ICT-omgeving voldoet aan de vereisten van beschikbaarheid, performance, schaalbaarheid & veiligheid. Zodra de sitecheck uitgevoerd is exact inzichtelijk wat voor apparatuur er gebruikt wordt, hoe deze geïnstalleerd is, maar ook of deze toereikend is om de met elkaar afgestemde uitgangspunten te behalen.

3: sitecheck / inventarisatie

Op basis van een sitecheck wordt het huidige niveau van de ICT-omgeving bepaald.

Alle relevante ICT-componenten worden in kaart gebracht door ICT-specialisten met verschillende expertises. Daarbij wordt in de regel beoordeelt of de huidige ICT-omgeving voldoet aan de vereisten van beschikbaarheid, performance, schaalbaarheid & veiligheid. Zodra de sitecheck uitgevoerd is exact inzichtelijk wat voor apparatuur er gebruikt wordt, hoe deze geïnstalleerd is, maar ook of deze toereikend is om de met elkaar afgestemde uitgangspunten te behalen.

4: adviesrapport

Aan de hand uitkomst van de sitecheck zullen de nodige conclusies en aanbevelingen in een adviesrapport worden opgenomen. Welke apparatuur is aan vervanging onderhevig? Of waar ziet ITIS serieuze beveiligingsrisico’s en dienen per omgaande verholpen te worden? In het adviesrapport wordt met een fasering gewerkt waarbij acute zaken nog voor de beheerfase opgelost zullen worden

4: adviesrapport

Aan de hand uitkomst van de sitecheck zullen de nodige conclusies en aanbevelingen in een adviesrapport worden opgenomen. Welke apparatuur is aan vervanging onderhevig? Of waar ziet ITIS serieuze beveiligingsrisico’s en dienen per omgaande verholpen te worden? In het adviesrapport wordt met een fasering gewerkt waarbij acute zaken nog voor de beheerfase opgelost zullen worden

5: OPLEVERING PROJECTFASE EN START BEHEERORGANISATIE

Of in de voorgaande fase alleen een sitecheck uitgevoerd is, of dat er ook hardware vervanging plaatsgevonden heeft, zodra het project afgerond is, zal de projectmanager een afspraak voor een decharge naar de operationsmanager inplannen. Vanaf dit moment wordt jouw organisatie door de beheerorganisatie van ITIS beheerd.

5: OPLEVERING PROJECTFASE EN START BEHEERORGANISATIE

Of in de voorgaande fase alleen een sitecheck uitgevoerd is, of dat er ook hardware vervanging plaatsgevonden heeft, zodra het project afgerond is, zal de projectmanager een afspraak voor een decharge naar de operationsmanager inplannen. Vanaf dit moment wordt jouw organisatie door de beheerorganisatie van ITIS beheerd.

6: meerjarenplan

Met alle verkregen informatie vanuit de sitecheck, het project en de beheerorganisatie zijn we nu in staat om met elkaar een ICT-visie uiteen te zetten. Waar wil jouw organisatie over een paar jaar staan en hoe kan de ICT-infrastructuur hier maximaal in ondersteunen, maar ook welke zaken zullen dan nog anders georganiseerd dienen te worden en welke kosten brengt dat met zich mee?

Een bijkomend voordeel van onze manier van werken is dat jouw organisatie met jaarlijkse budgetten kan gaan werken. Dit betekent voorspelbaarheid en geen onverwachte investeringen om uw ICT-infrastructuur op het gewenste niveau te houden.

Waarom kiezen voor ITIS?

De voordelen van ITIS managed services voor jouw organisatie

Skilled servicedesk

meer dan 95% van de problemen direct op afstand opgelost

Een aanspreekpunt

voor al uw IT-zaken (single point of contact)

Vast maandbedrag

voorspelbare kosten zodat je niet voor verassingen komt te staan

Proactieve monitoring

inlcusief rapportages

Rapportages

is van essentieel belang bij ITIS managed services

Meerjarenplan

is van essentieel belang bij ITIS managed services

6: meerjarenplan

Met alle verkregen informatie vanuit de sitecheck, het project en de beheerorganisatie zijn we nu in staat om met elkaar een ICT-visie uiteen te zetten. Waar wil jouw organisatie over een paar jaar staan en hoe kan de ICT-infrastructuur hier maximaal in ondersteunen, maar ook welke zaken zullen dan nog anders georganiseerd dienen te worden en welke kosten brengt dat met zich mee?

Een bijkomend voordeel van onze manier van werken is dat jouw organisatie met jaarlijkse budgetten kan gaan werken. Dit betekent voorspelbaarheid en geen onverwachte investeringen om uw ICT-infrastructuur op het gewenste niveau te houden.

Accountmanagers

Onze accountmanagers staan altijd voor je klaar

Ferry Tilburg
Ferry Tilburg
Ferry is sinds 2013 bij ITIS werkzaam en heeft reeds vele klanten voorzien van passende oplossingen op het gebied van ICT-infrastructuur. Door deze ervaring is hij is staat om bedrijven een passend ICT-advies te geven dat bijdraagt aan het realiseren van de gestelde bedrijfsdoelstellingen. Ferry is gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en vooral ook integer.
Rob Blom
Rob Blom
Rob is een enthousiaste collega die samen met de klant en het ITIS Managed Services team kijkt naar de beste oplossing. Of het nu om cloud, on premise of een hybride oplossing gaat, als de klant maar goed geholpen is.

Netwerkverkeer, wat komt er binnen en wat gaat er goed?

9 november 2020|Managed Services|

Netwerkverkeer

NETWERKVERKEER, WAT KOMT ER BINNEN EN WAT GAAT ER UIT?

Bijna elk bedrijf zorgt voor goede antivirus software op de werkplek. Op deze manier kan het netwerk beschermd worden tegen een cyberaanval van buitenaf. Maar hoe zit het eigenlijk met al het uitgaande netwerkverkeer? Op welke manier worden er bijvoorbeeld links gelegd vanuit het bedrijf met discutabele websites in het buitenland? En hoe breng je risico’s in kaart welke schade kunnen veroorzaken voor

De moderne werkplek, waar moet ik aan denken?

21 september 2020|Managed Services|

De moderne werkplek DE MODERNE WERKPLEK, WAAR MOET IK AAN DENKEN??

In de afgelopen jaren hebben digitale innovaties en nieuwe technologieën ons leven flink veranderd. Niet alleen in de privésfeer, maar ook op zakelijk gebied. We netwerken via LinkedIn in de trein en ook de virtuele kop koffie is gewoon geworden. Samenwerken doen we vanuit huis of aan de andere kant van de wereld. Maar wat hiervoor nodig is? Een moderne werkplek

Behoefte aan een digitale thuiswerkplek? Wij helpen u graag!

20 maart 2020|Managed Services|

Digitale thuiswerkplek De behoefte aan een digitale thuiswerkplek? Wij helpen u graag!

Ons land staat onder grote druk als gevolg van het coronavirus. De nodige maatregelen zijn getroffen vanuit de overheid en niemand weet wat de toekomst ons gaat brengen. Hoelang moeten we nog doen aan social distancing? En wanneer kunnen weer met z’n allen aanwezig zijn op kantoor? Het zijn vragen waar niemand momenteel een antwoord op heeft. Tot die tijd

Blijf op de hoogte

Schrijf uzelf in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws!

*Verplicht
Terug naar boven