Outsourcing Beheer2022-07-20T15:23:40+00:00

OUTSOURCING BEHEER

OUTSOURCING BEHEER

Veel klanten van ITIS kiezen voor outsourcing van het beheer vanwege de beproefde aanpak en manier van samenwerken. Onderstaand worden de belangrijkste componenten beschreven die de outsourcing van het beheer kenmerkt.

Optimale combinatie tussen flexibiliteit en capaciteit.

Waarom kiezen voor ITIS?

De voordelen van ITIS managed services voor jouw organisatie

specialistische kennis

Alle benodigde expertise onder één dak

skilled servicedesk

Directe ondersteuning en meer dan 70% direct opgelost

Beschikbaarheid

Buiten kantoortijden mogelijkheid voor 24/7 support

Proactieve monitoring

24/7 proactieve monitoring van de beheerde systemen

Uitgebreide Rapportages

Exact inzichtelijk wat er speelt binnen jouw organisatie

Meerjarenplan

ICT-omgeving samen doorontwikkelen

componenten

ITIS biedt verschillende oplossingen in de IT Bekijk hieronder de oplossingen die wij bieden en welke voor uw bedrijf van toepassing zou kunnen zijn.

sitecheck

Tijdens het uitvoeren van een sitecheck, ook wel inventarisatie genoemd, wordt de huidige ICT-infrastructuur volledig in kaart gebracht. Vanuit deze inventarisatie worden alle benodigde gegevens verkregen om de beheerdienstverlening te kunnen aanvangen. Daarnaast worden tijdens de inventarisatie veelal ook aandachtspunten aangetroffen die ter verbetering doorgevoerd kunnen worden.

Tevens kan op basis van de verkregen informatie gestart worden met het ontwikkelen van een ICT-ontwikkelingsplan. Dit noemen wij bij ITIS het ICT-meerjarenplan.

skilled servicedesk

De Skilled Servicedesk is het centrale aanspreekpunt voor alle operationele incidenten en vragen van de gebruikers van de klant. De Skilled Servicedesk zal trachten het probleem of de vraag van de gebruiker binnen 15 minuten op te lossen of te beantwoorden. Indien dit langer duurt, zal deze doorgezet worden naar het NOC (Network Operations Center). Het NOC wordt bezet door een 2e lijn engineer die de meer complexe problemen of vragen direct gaat oppakken.

Van alle contactmomenten worden ten alle tijde incidenten (I) of wijzigingen (W) aangemaakt en geregistreerd in TopDesk. Op deze manier kunnen de klant en ITIS periodiek met elkaar evalueren welke zaken spelen of gespeeld hebben.

proactieve monitoring

In de beheerdienstverlening van ITIS is het 7×24 uur monitoren van de werking van server en netwerkcomponenten inbegrepen in het maandbedrag. De opvolging vanuit de proactieve monitoring gebeurt tijdens werkdagen, en gedurende de optionele stand-by periode. Er wordt gemonitord op diverse aspecten, zoals:

  • Processen
  • Gebruik schijfcapaciteit
  • Processorcapaciteit
  • Geheugencapaciteit
  • Beschikbaarheid van de component
  • Doorvoersnelheden

device management

Via RMM (Remote Monitoring Management) worden werkplekken gemonitord op functioneren, performance etc. Zo kunnen problemen in kaart worden gebracht voordat de gebruiker daar daadwerkelijk last van krijgt. Hiermee kan dan ook remote ondersteuning worden gegeven aan medewerkers vanuit de Servicedesk van ITIS. Voor de Servicedesk is RMM zelfs essentieel omdat het een beproefde efficiënte werkwijze is naar alle ITIS klanten waar werkplekbeheer wordt uitgevoerd.

rapportages

Periodiek zullen medewerkers van jouw organisatie, de Service Level Manager en de accountmanager de rapportages over de afgelopen periode bespreken. Hierin zijn alle incidenten en wijzigingen opgesomd, inclusief prioritering en doorlooptijden. De rapportages zijn gebaseerd op de overeengekomen Service Level Agreement (SLA) tussen jouw bedrijf en ITIS.

Waarom kiezen voor ITIS?

De voordelen van ITIS managed services voor jouw organisatie

Skilled servicedesk

Meer dan 70% van de problemen direct op afstand opgelost

Een aanspreekpunt

Voor al jouw IT-zaken (single point of contact)

Vast maandbedrag

Voorspelbare kosten zodat je niet voor verassingen komt te staan

Proactieve monitoring

Inclusief rapportages

Rapportages

Heldere verslaglegging over de afgelopen periode

Meerjarenplan

Duidelijke toekomstrichting en overzicht in eventuele investeringen

Accountmanagers

Onze accountmanagers staan altijd voor je klaar

Ferry Tilburg
Ferry Tilburg
Ferry is sinds 2013 bij ITIS werkzaam en heeft reeds vele klanten voorzien van passende oplossingen op het gebied van ICT-infrastructuur. Door deze ervaring is hij is staat om bedrijven een passend ICT-advies te geven dat bijdraagt aan het realiseren van de gestelde bedrijfsdoelstellingen. Ferry is gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en vooral ook integer.
Rob Blom
Rob Blom
Rob is een enthousiaste collega die samen met de klant en het ITIS Managed Services team kijkt naar de beste oplossing. Of het nu om cloud, on premise of een hybride oplossing gaat, als de klant maar goed geholpen is.

Immutable back-up heeft de toekomst!

8 juli 2022|Managed Services|

Immutable back-up

Immutable back-up heeft de toekomst!

Net als met (bijna) alles in de wereld, is er ook sinds de jaren 2000 behoorlijk wat veranderd in IT back-up land. Dit in zowel de manier, de kosten, de techniek als de veiligheid. We beginnen met een terugblik in de tijd en de huidige manier voor het maken van een back-up. Tot slot leggen we aan je uit wat een immutable back-up is.

Netwerkverkeer, wat komt er binnen en wat gaat er goed?

9 november 2020|Managed Services|

Netwerkverkeer

NETWERKVERKEER, WAT KOMT ER BINNEN EN WAT GAAT ER UIT?

Bijna elk bedrijf zorgt voor goede antivirus software op de werkplek. Op deze manier kan het netwerk beschermd worden tegen een cyberaanval van buitenaf. Maar hoe zit het eigenlijk met al het uitgaande netwerkverkeer? Op welke manier worden er bijvoorbeeld links gelegd vanuit het bedrijf met discutabele websites in het buitenland? En hoe breng je risico’s in kaart welke schade kunnen veroorzaken voor

De moderne werkplek, waar moet ik aan denken?

21 september 2020|Managed Services|

De moderne werkplek DE MODERNE WERKPLEK, WAAR MOET IK AAN DENKEN??

In de afgelopen jaren hebben digitale innovaties en nieuwe technologieën ons leven flink veranderd. Niet alleen in de privésfeer, maar ook op zakelijk gebied. We netwerken via LinkedIn in de trein en ook de virtuele kop koffie is gewoon geworden. Samenwerken doen we vanuit huis of aan de andere kant van de wereld. Maar wat hiervoor nodig is? Een moderne werkplek

Blijf op de hoogte

Schrijf uzelf in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws!

*Verplicht
Terug naar boven